Job 11 van 24


Report this listing

Solliciteren



Medisch secretaresse (M/V/X) voor de diensten pijnkliniek en cardiologie


Functie


Is het jou al opgevallen wanneer je op consultatie komt in ons ziekenhuis wie de touwtjes in handen heeft? Juist, de medisch secretaresse is de administratieve en organisatorische spil die er voor zorgt dat alles op wieltjes loopt!

De diensten Cardiologie en Pijnkliniek zijn innoverende en sterk groeiende diensten. Ter ondersteuning van de afdeling gaan we op zoek naar een medisch secretaresse die door het plannen van onderzoeken, onthalen, informeren en begeleiden van patiënten en opvolging van de medische dossiers ervoor zorgt dat alles perfect op wieltjes loopt.

Functieomschrijving

- Je registreert afspraken in een afsprakenprogramma en beheert de agenda’s van 5 pijnartsen en 10 cardiologen
- Je kan medisch dringende consulten herkennen en onderscheiden van routinecontroles
- Je verzorgt het onthaal van patiënten en begeleidt hen administratief doorheen het opname-proces
- Je werkt nauw samen met je collega’s in de medische administratie, afdelingsverpleegkundigen en artsen.
- Je hebt frequent contact met huisartsen en (thuis)verpleegkundigen
- Je staat samen met je collega’s in voor een optimale bereikbaarheid van de dienst

Jouw profiel


Met je klare, doortastende kijk kom je sociaal en communicatief uit de hoek, zowel mondeling en schriftelijk. Je bent stressbestendig en stelt de juiste prioriteiten, je werkt samen en je kan vlot zelfstandig aan de slag.

Ook belangrijk:

- Je genoot een opleiding tot medical management assistant of gelijkwaardig door ruime ervaring in de zorgsector
- Je beschikt over een goede kennis van MS-Office en drukt je vlot uit in Nederlands, Frans en Engels.
- Je bent flexibel, zowel naar arbeidstijden als naar invulling van je functie

Pluspunt:

- Je hebt voorkennis van cardiologie en/of pijnkliniek
  • De planning en de agenda van de arts bijhouden
  • De patiënt adviseren bij de administratieve stappen (samenstelling van dossiers, invullen van formulieren, ...)
  • Personen met zorgbehoefte ontvangen en oriënteren
    Deze personen informeren over het verloop van het onderzoek of de behandeling en het tarief
  • Verslagen van operaties of medische handelingen invoeren en de lay-out verzorgen
    De verslagen doorsturen naar personen met zorgbehoefte, artsen, ...
  • Het medisch dossier van de patiënt samenstellen en bijwerken bij elk bezoek of bij elke verandering van de situatie

Aanbod


Naast de warme en collegiale sfeer hebben AZ Sint-Blasius en de dienst medische administratie jou nog heel wat te bieden.

Je wordt verloond volgens het barema van IFIC-functie 1076 – medisch secretaris, IFIC cat.12, met toeslagen voor onregelmatige prestaties. Als bonus krijg je een oproeppremie van 15% bij wijzigingen van het uurrooster op vraag van de werkgever binnen de 48 uur vóór aanvang van het uurrooster.

Kom je met de fiets? Dan wacht jou een verwarmde fietsenstalling én een aantrekkelijke fietsvergoeding van 0,35 euro per km. Liever met de wagen? Je krijgt vanaf 4 km een woon-werkvergoeding en je parkeert voor de deur! Gebruik je het openbaar vervoer? Ook hiervoor krijg je een vergoeding.

Wat extralegale voordelen betreft, noemen we verder graag:

- een gratis hospitalisatieverzekering;
- maaltijdcheques;
- 50% korting op het remgeld bij raadpleging van onze artsen in het ziekenhuis;
- kortingen en voordelen bij verschillende handelszaken.

Voor een volledig overzicht van onze extralegale voordelen verwijzen wij graag naar onze website.

Jobtime: bespreekbaar (tussen 80% en 100%)
Contracttype: onbepaalde duur
Werkregeling maandag tot en met vrijdag:

- huidige shiften op cardiologie: 8u00-16u16, 8u44-17u00
- huidige shiften op pijnkliniek: 7u30-17u00, 7u30-16u36, 8u44-17u00

Solliciteren